-
AuthorPosts
-
July 30, 2026 at 7:39 am #195547
bitcoin_ftPr
ParticipantPublicIch zocke jetzt seit gut vier Monaten und um ehrlich zu sein, ich war anfangs skeptisch, ob so ein Laden mit Krypto uberhaupt was taugt. Durch nen Bekannten aus dem Forum da reingerutscht, der schon langer online Poker mit Bitcoin spielt, und was soll ich sagen – hangen geblieben bin ich am Ende doch. Grade fur deutsche Spieler ist das ohnehin manchmal echt zah, was Ein- und Auszahlungen angeht, dazu spater.
Beim Angebot ist ordentlich was los – wurde sagen so 1800 bis 2000 Titel, alles in allem. Die gro?en Namen sind naturlich vertreten: Pragmatic Play mit Gates of Olympus und Sweet Bonanza, plus Betsoft und Yggdrasil, das lauft alles rund. Die Live-Ecke kommt von Evolution, echte Dealer und Kram wie Crazy Time, da versacke ich abends ofter mal. Und klar, das Herz ist fur mich nun mal der Pokerbereich – Poker in Bitcoin eben, deswegen bin ich hier.
Beim Bonus: angeboten wurden mir einen 100%-Bonus bis 500€ plus 200 Freispiele, verteilt uber mehrere Tage. Die Umsatzbedingung betragt x35, geht klar ehrlich gesagt, lest euch besser die Bedingungen wirklich durch. Es gibt sogar Freerolls und mal nen No-Deposit-Kracher, da holt man sich risikofrei ein paar Hande. Was gerade an Promos lauft schaut euch am besten direkt bei [url=https://onlinebitcoin-poker.de/bitcoin-poker-bonus]live bitcoin poker faucet[/url] falls ihrs genau wissen wollt, die halten das ganz gut aktuell.
Jetzt zum Nervigen – das Auszahlen. Mit Krypto war es fix, da kann ich nicht meckern. Als ich einmal Neteller probierte, zog sich das und der KYC-Kram war nervig. Karten und E-Wallets sind alle da, mal ehrlich der Vorteil von Bitcoin beim Poker ist ja, dass es eben schneller und anonymer geht. Min-Deposit lag bei 20€, Registrierung ging in funf Minuten.
Am Handy laufts sauber – es gibt ne App fur beide Systeme, alternativ im Browser funktioniert es genauso. Der Chat ist rund um die Uhr uber Live-Chat, auf Deutsch war er manchmal mal besser mal schlechter, zur Not auf Englisch. Lizenztechnisch ist es transparent, das check ich immer. Wer aus DE kommt, die Poker fur Bitcoin reinschnuppern wollen – ich bleib erstmal dabei, kann sich ja noch andern.
July 30, 2026 at 8:00 am #195572888starz_xgea
ParticipantPublicطيب أنا لسه تقريبًا نص سنة بجرب على 888starz apk وحبيت أشارك اللي شفته لأن ناس كتير بتسأل. الحاجة اللي لفتت نظري إن عدد الألعاب كبير بشكل مش طبيعي — حوالي 8 آلاف لعبة بالتقريب، ومش كلها زبالة زي بعض المواقع. Pragmatic Play مسيطرة شوية ووطبعًا NetEnt وYggdrasil.
أنا بقعد أطحن في Gates of Olympus، وواحد صاحبي مش بيقوم من على Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كانت ألعاب Big Time Gaming ومش بطالة. بس اللي مش عاجبني إن البحث جوه التطبيق بيهنج أحيانًا لما تكون الألعاب كتير.
جزئية الـlive اللي بيشد فعلًا — إيفوليوشن مشغلاه، كروبيهات حقيقيين والستريم مستقر حتى لما النت بيبوظ شوية. كريزي تايم تحديدًا مسلية جدًا، ووموجود روليت وبلاك جاك عربي ودي نقطة كويسة. بخصوص عرض الترحيب هو منحة 100% على أول إيداع بالإضافة لـ شوية فري سبينز بتتوزع على أيام، وشرط المراهنة 35x وده مش سيء مقارنة بغيرهم. تقدر تشوف التفاصيل المحدثة من [url=https://888starz-apk11.com]ستارز 888 تحميل[/url] لو ناوي تبدأ لأن الأرقام بتتبدل كل فترة.
إنشاء الحساب أخد مني دقيقتين، والحد الأدنى للإيداع في المتناول — حوالي 50 جنيه. الدفع فيه كروت البنوك، Skrill وNeteller، وعملات رقمية وده اللي بستخدمه أنا. السحبة اللي فاتت جالي في نفس اليوم بالـكريبتو، لكن بالتحويل البنكي بياخد وقت أطول.
من التليفون مفيش مشاكل — تنزيل التطبيق بيتم من موقعهم مباشرة زي كل مواقع المراهنات. 888starz تحديث بيجيلك إشعار والحمد لله. الدعم بيرد بسرعة بس الرد العربي بياخد وقت أطول شوية. الترخيص كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.
July 30, 2026 at 8:08 am #195587888starz_hwmr
ParticipantPublicبصراحة أنا بقالي تقريبًا نص سنة بشتغل على الموقع ده وفكرت أقول رأيي بدل ما الناس تسأل في الخاص. الحاجة اللي لفتت نظري إن كتالوج السلوتس ضخم — فوق 7000 لعبة على ما أظن، ومش كلها زبالة زي بعض المواقع. Pragmatic Play مسيطرة شوية وكمان NetEnt وPlay’n GO.
أنا شخصيًا بحب سويت بونانزا، وواحد صاحبي عايش على Book of Dead. اللي جربته الفترة اللي فاتت كانت سلوتس Betsoft وعجبتني صراحة. بس اللي بيضايقني إن البحث جوه التطبيق بيهنج أحيانًا لما تدور على لعبة بالاسم.
قسم الـlive هو اللي مخليني فاضل — Evolution هي اللي وراه، ناس حقيقية قدامك والصورة نضيفة حتى بالإنترنت بتاعنا هنا. كريزي تايم بالذات مسلية جدًا، وفيه روليت وبلاك جاك عربي وده فرق معايا. بخصوص بونص أول إيداع بيكون مضاعفة أول شحن و 150 لفة مجانية بتتوزع على أيام، وشرط المراهنة حوالي 35 مرة وده معقول. ممكن تراجع آخر العروض والأكواد من [url=https://888starz-apk12.com]888[/url] قبل ما تودع أي حاجة لأنها بتتغير.
التسجيل كان سريع، وأقل إيداع في المتناول — مبلغ رمزي. الإيداع والسحب بيدعم فيزا وماستركارد، سكريل ونتلر، وعملات رقمية وهي الأسرع. آخر مرة سحبت خرج بعد 3 ساعات بالـبيتكوين، إنما بالكارت استنيت يومين.
من التليفون الوضع كويس — تنزيل التطبيق بيتم من موقعهم مباشرة وده طبيعي في مواقع الرهان. النسخة الجديدة بينزل تلقائي والحمد لله. الدعم بيرد بسرعة وأحيانًا الرد الأول بيكون قالب جاهز. الترخيص كوراساو وده اللي متعارف عليه في المنطقة، فمتحمسش وتحط أكتر من قدرتك.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.