Our Forums

Main page Forums Men’s Suits Jackets Lalabet Review

• Author
    lalabet_xmkn
    Participant
    Public

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en eerlijk gezegd was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels voor zover ik kan zien. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de bekende namen als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik de meeste tijd verlies is het live gedeelte. Die tafels draaien op Evolution en dat scheelt echt: echte croupiers die af en toe Nederlands spreken, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook als mijn wifi het half doet.

Wat betreft dat welkomstpakket: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]meer informatie[/url] mocht je het willen nakijken. Een account maken is zo gebeurd met een minimum van 10 euro.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, via Skrill zelfs sneller. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een aparte app hebben ze niet, het schaalt netjes naar je scherm en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — dat weet je dan. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.