Our Forums

Main page Forums Women’s Blouses Lalabet Review

• Author
    lalabet_hjkn
    Participant
    Public

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. De lobby is gewoon dik in orde: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus zitten er gewoon tussen.

Waar ik eigenlijk vooral zit zijn de live tafels. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: mensen van vlees en bloed waarvan er een paar Nederlands praten, plus Crazy Time en Lightning Roulette. Streams lopen soepel, zelfs op mobiel data.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, plus 50 no deposit spins bij verificatie. Je moet het 35 keer rondspelen, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Ik had de voorwaarden vooraf doorgespit, meer daarover staat op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet[/url] mocht je het willen nakijken. Een account maken is zo gebeurd en de minimale storting is 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, met e-wallet nog wat vlotter. Dat vond ik wel jammer: de KYC-check sleepte een paar dagen, daarna ging alles vlot.

Hulp krijg je via de livechat, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat weet je dan. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik speel dan ook met bedragen die ik kan missen.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.