Our Forums

Main page Forums Women’s Blouses Lalabet Review

• Author
    lalabet_ofkn
    Participant
    Public

Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de klassiekers zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus zitten er gewoon tussen.

Waar ik de meeste tijd verlies is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: live dealers en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, zelfs op mobiel data.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en er zijn 50 spins zonder storting. De wagering is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Lees die kleine lettertjes wel even, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]lalabet reviews[/url] als je twijfelt. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en je kunt al vanaf 10 euro los.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn cashout bij Lalabet was na anderhalve dag binnen, met e-wallet nog wat vlotter. Daar baalde ik toen wel van: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.

Klantenservice zit in een chatvenster, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, hoewel het soms wel copy-paste voelt. Een echte app is er niet, het schaalt netjes naar je scherm dus dat mis ik eigenlijk niet.

Qua licentie zit het bij Curacao, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik zet ook geen bizarre bedragen in.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.