Our Forums

Main page Forums Men’s Suits Jackets Lalabet Review

• Author
    lalabet_dnkn
    Participant
    Public

Ben een paar maanden geleden bij Lalabet begonnen en niet gelogen was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: zo’n 2500 tot 3000 games voor zover ik kan zien. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de bekende namen als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead zitten er gewoon tussen.

Waar ik de meeste tijd verlies zijn de live tafels. Dat draait op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: echte croupiers waarvan er een paar Nederlands praten, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, ook als mijn wifi het half doet.

Wat betreft dat welkomstpakket: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Lees die kleine lettertjes wel even, meer daarover staat op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]lalabet review[/url] mocht je het willen nakijken. Het aanmelden kostte me een minuut of drie en de minimale storting is 10 euro.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, en crypto kan ook, Bitcoin en Litecoin. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, met e-wallet nog wat vlotter. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van.

Klantenservice zit in een chatvenster, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Een echte app is er niet, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en je kunt hem als snelkoppeling op je scherm zetten.

Ze draaien op een Curacao-licentie, dus geen KSA-vergunning — dat moet je zelf afwegen. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.