Our Forums

Main page Forums Forums Category bbPress Public Forum Lalabet Review

• Author
    lalabet_ilkn
    Participant
    Public

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. De collectie is echt niet mis: ergens rond de 3000 slots volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zie je overal terug, en de klassiekers a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik zelf het meeste hang is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat is gewoon kwaliteit: live dealers die af en toe Nederlands spreken, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, ook als mijn wifi het half doet.

Over de bonus: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. Doorspeelvoorwaarde is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, meer daarover staat op [url=https://cpab9169ec.comunidades.net/index.php]Lalabet Review[/url] voor je je aanmeldt. Een account maken is zo gebeurd met een minimum van 10 euro.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, ook Bitcoin gaat er doorheen. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, met e-wallet nog wat vlotter. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: de verificatie duurde onnodig lang, daarna ging alles vlot.

De support is bereikbaar via live chat, meestal reageert er binnen een paar minuten iemand. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al moest ik een keer twee keer uitleggen wat ik bedoelde. Er is geen download-app, het schaalt netjes naar je scherm en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

De vergunning komt van Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — houd daar rekening mee. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, al hou ik het bewust klein.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.