Our Forums

Main page Forums Men’s Suits Jackets Lalabet Review

• Author
    lalabet_tmkn
    Participant
    Public

Ik zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. De collectie is echt niet mis: zo’n 2500 tot 3000 games volgens de tellers in het filtermenu. NetEnt, Play’n GO en Pragmatic domineren wel een beetje, en de usual suspects zoals Book of Dead, Sweet Bonanza en Gates of Olympus staan er allemaal op.

Waar ik zelf het meeste hang zijn de live tafels. Die tafels draaien op Evolution en dat merk je meteen: live dealers die af en toe Nederlands spreken, en natuurlijk Crazy Time voor de gekkigheid. Streams lopen soepel, zelfs op mobiel data.

Even over het bonusgedeelte: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, wat niet geweldig maar ook niet schandalig is. Ik heb het rustig doorgelezen op de site zelf, de achtergrond van de club vind je op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]Lalabet Review ervaringen[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en de minimale storting is 10 euro.

Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, behalve die ene keer, toen was het vier dagen. Dat vond ik wel jammer: de verificatie duurde onnodig lang, daarna ging alles vlot.

Hulp krijg je via de livechat, antwoord komt doorgaans snel. Lalabet heeft gewoon Nederlandstalige support, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Een echte app is er niet, het schaalt netjes naar je scherm en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

De vergunning komt van Curacao, dus geen Nederlandse toezichthouder — dat moet je zelf afwegen. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad, al hou ik het bewust klein.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.