Our Forums

Main page Forums Forums Category bbPress Public Forum Lalabet Review

• Author
    lalabet_whkn
    Participant
    Public

Speel al sinds het voorjaar bij Lalabet en niet gelogen was ik best sceptisch. Het aanbod viel me alleen mee: meer dan 2000 titels volgens de tellers in het filtermenu. Pragmatic Play, Play’n GO en NetEnt zijn goed vertegenwoordigd, en de klassiekers als Gates of Olympus, Sweet Bonanza en Book of Dead vind je zonder zoeken.

Waar ik eigenlijk vooral zit is de live-sectie. Die tafels draaien op Evolution en dat merk je meteen: mensen van vlees en bloed en soms zelfs een Nederlandstalige tafel, plus Crazy Time en Lightning Roulette. De stream hapert bij mij nooit, ook als mijn wifi het half doet.

Even over het bonusgedeelte: het is 100% tot 500 euro en 200 gratis spins, en 50 gratis spins zonder dat je iets stort. De wagering is 35x, niks bijzonders dus, maar ook niet crimineel. Lees die kleine lettertjes wel even, en de details staan gewoon netjes uitgelegd op [url=https://linkcentre.com/profile/lalabetsportal3]Lala Bets Portal[/url] als je twijfelt. Registreren zelf duurt geen twee minuten en je kunt al vanaf 10 euro los.

Je kunt met iDEAL, Visa/Mastercard of e-wallets als Skrill en Neteller terecht, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Uitbetalen bij Lalabet duurde bij mij ongeveer 24 tot 48 uur, via Skrill zelfs sneller. En dat is meteen mijn irritatiepuntje: het documentencheck-gedoe kostte tijd, maar daarna was het geen gedoe meer.

Hulp krijg je via de livechat, vaak binnen vijf minuten iemand aan de lijn. De medewerkers van Lalabet spreken Nederlands, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Er is geen download-app, maar de mobiele site werkt gewoon fijn en met een snelkoppeling merk je het verschil niet.

De vergunning komt van Curacao, dus geen KSA-vergunning — houd daar rekening mee. Bij mij is er in al die maanden niks misgegaan met uitbetalingen, al hou ik het bewust klein.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.