Our Forums
Main page › Forums › Forums Category › bbPress Public Forum › Lalabet Review
-
AuthorPosts
-
September 1, 2026 at 5:05 pm #258445
lalabet_cokn
ParticipantPublicIk zit nu een maandje of vier bij Lalabet en om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het weer zo’n doorsnee tent zou zijn. Het aanbod viel me alleen mee: ergens rond de 3000 slots voor zover ik kan zien. Pragmatic, Yggdrasil en NetEnt zijn goed vertegenwoordigd, en de usual suspects a la Gates of Olympus en Book of Dead vind je zonder zoeken.
Waar ik de meeste tijd verlies zijn de live tafels. Evolution levert dat stuk en dat is gewoon kwaliteit: live dealers die af en toe Nederlands spreken, met Crazy Time en Monopoly Live erbij. Beeldkwaliteit is prima, ook als mijn wifi het half doet.
Over de bonus: ze geven 100% tot 500 euro met 200 spins erbij, en er zijn 50 spins zonder storting. Je moet het 35 keer rondspelen, gemiddeld voor de markt, zeg maar. Lees die kleine lettertjes wel even, meer daarover staat op [url=https://lala-bets.nl/wie-zijn-wij]lees de volledige Lalabet review[/url] als je twijfelt. Een account maken is zo gebeurd en de minimale storting is 10 euro.
Betalingen gaan via iDEAL, Visa, Mastercard, Skrill en Neteller, crypto zoals Bitcoin wordt ook geaccepteerd. Mijn uitbetalingen bij Lalabet stonden meestal binnen een dag of twee op de rekening, met e-wallet nog wat vlotter. Dat vond ik wel jammer: de KYC-check sleepte een paar dagen, na een keer heb je er geen last meer van.
De support is bereikbaar via live chat, antwoord komt doorgaans snel. Bij Lalabet werd ik netjes in het Nederlands geholpen, al kreeg ik een keer duidelijk een standaardantwoord. Er is geen download-app, maar de mobiele site werkt gewoon fijn dus dat mis ik eigenlijk niet.
De vergunning komt van Curacao, dus niet onder de Nederlandse KSA — dat weet je dan. Persoonlijk heb ik nooit gedoe gehad met mijn geld, al hou ik het bewust klein.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.