Our Forums

Main page Forums Women’s Blouses wyplacalne kasyna internetowe

• Author
    wyplacalne_qmKn
    Participant
    Public

Gram tu od jakichs pol roku i nie ukrywam, ze glownie przez wyplaty. Wczesniej mialem konta w dwoch innych miejscach, gdzie weryfikacja ciagnela sie w nieskonczonosc. Tutaj pierwsza wyplata zszedl mi w jakies 5 godzin na portfel Skrill, drugi podobnie.

Gier jest sporo — w okolicach 2800 tytulow, przewaznie Pragmatic, Play’n GO i NetEnt. Osobiscie gram w Book of Dead i Gates of Olympus, chociaz od miesiaca mecze megaways od BTG. Live jest od Evolution — krupierzy mowia po angielsku, polskiego stolu nie znalazlem, Crazy Time zawsze pelne.

Start to 100% do 2000 zl plus 100 spinow, obrot x35 — nic nadzwyczajnego, rynkowa srednia. Free spiny wpadaja w ratach przez 5 dni, co mi sie srednio podoba. Jakis no deposit tez sie trafil, ale to symboliczne 25 zl. Zestawialem to z rankingiem na [url=https://wyplacalnekasyna-internetowe.com]slottyway wyplacalne kasyna internetowe[/url] zanim wplacilem — bylo latwiej sie zdecydowac.

Zapis poszla szybko, najmniej wplacisz 40 zl. BLIK jest i dziala, karty, portfele, no i Bitcoin dla chetnych. Tu akurat plus jak na to, co dostepne jest w Polsce.

Minusy? Support w nocy odpowiada wolno, zanim zlapiesz czlowieka, gadasz z botem. KYC trwala jeden dzien — znosnie, tylko zrob to od razu, nie przy wyplacie. Licencja curacao, wiec nie oczekuj MGA. Nie ma appki, ale mobilna wersja dziala bez zarzutu.

wyplacalne_qmKn
    Participant
    Public

Siedze na tym od pol roku i prawde mowiac zostalem przez to, jak schodza wyplaty. Wczesniej latalem po roznych stronach, gdzie weryfikacja ciagnela sie w nieskonczonosc. W tym przypadku pierwszy cashout zszedl mi w niecale 6 godzin na Skrilla, drugi mniej wiecej tak samo.